امام جمعه يزد، مردم را به شركت در آيين‌هاي‪ ۱۴‬و‪ ۱۵‬خرداد دعوت كرد


نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد، روز چهارشنبه با صدور اطلاعيه‌اي، مردم اين خطه را به حضور در آيين‌هاي‪ ۱۴‬و‪ ۱۵‬خرداد در سطح استان دعوت كرد.

حجت‌الاسلام "محمدعلي صدوقي" در اين اطلاعيه با گراميداشت ياد و خاطره شهدا و تسليت ايام ياد شده به رهبرمعظم انقلاب و ملت ايران، خواستار حضور گسترده مردم در آيين‌هاي اين دو مناسبت شد.

در بخش ديگري از اين اطلاعيه يك صفحه‌اي كه نسخه‌اي از آن به دفتر ايرنا ارسال شد، آمده‌است‪ ۱۵‬خرداد به عنوان نقطه آغاز انقلاب‌اسلامي كه منجر به شهادت جمع كثيري از مردم مسلمان و متعهد ايران گرديد در تاريخ انقلاب از جايگاه بسيار رفيع برخوردار است.

اين اطلاعيه مي‌افزايد: اين واقعه، هوشياري ملت شريف ايران را در برابر رژيم ستمشاهي به اثبات رساند و رهبري امام خميني (ره) را به عنوان يك رجل الهي به نمايش گذاشت.

"امروز اگر چه آن مرد بزرگ در ميان ما نيست اما يادگار ارزشمند او كه همان انقلاب بزرگ اسلامي است در بين ما وجود دارد".

نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد اضافه كرده: وظيفه همه ماست كه از اين وديعه الهي به رهبري آيت الله خامنه‌اي پاسداري كنيم و نگذاريم با دسيسه‌هاي جهاني، ارزش‌هاي انقلاب، كمرنگ شود.

وي از عموم مردم خواست در مراسمي كه به همين مناسبت، صبح روز يكشنبه هفته آينده در كنار تربت پاك سومين شهيد محراب در مسجد روضه محمديه برپا مي‌شود شركت كنند.



يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا